2009-06-15

BEAT

6 kommentarer:

Godspeed sa...

Tjena man, riktigt bra saker. Vi kunde kanske styrt ihop någon beat-collab om du är intresserad och har tid. Har du någon mail?

mvh
Godspeed

Anonym sa...

fett det där hörrö

Rebecca sa...

Hej, ja tänkte fråga om man kan skicka in demos till dig? För jag brinner verkligen för sången och det skulle vara jättekul om någon skulle vilja hjälpa mig. Tack på förhand

Alex sa...

pumpar bra med sidechain

Anonym sa...

detta är världsklass! justice kan slänga sig i väggen hehe. släpp lite house med råa basslingor så har du mig som hängiven fan på en gång kan jag lova :)

peace!
- alex.
www.myspace.com/siamlost

Anonym sa...

detta är världsklass! justice kan slänga sig i väggen hehe. släpp lite house med råa basslingor så har du mig som hängiven fan på en gång kan jag lova :)

peace!
- alex.
www.myspace.com/siamlost